Heyho let,s go!

Ett borttappat pass senare..

Publicerad 2014-04-01 10:06:44 i Allmänt,

Som rubriken lyder så tappade jag mitt pass.. Vi drack lite igår med tre helsköna örebroare, klockan blev sent och jag gick och la mig.. Kände efter i fickorna på hoodien och passet är borta! Panik!! Så det resulterade i en nattlig promenad Sherlok Holmes-style. Inget pass någonstans så vi gick till polisen och fick anmäla det borta till en talande låda. På vägen tillbaks till hostlet ser vi en konstapel och berättar för han att mitt pass är borta. Han frågar vad jag heter så jag svarar såklart "Miranda". "Miranda Hall?" Säger han! Snopet.. "Did you used to have black hair?" "Yeah, with a sidecut!" Han hade alltså hittat mitt pass och lämnat det på base!! Kunde lätt ha kysst han där och då! Tackade i alla fall för hjälpen och hämtade passet! Så det är chill nu.. Höres hörrni!!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2014-04-01 12:30:02

Man ska ha tur ibland! Skönt att det gick så bra. 😊

Postat av: anne

Publicerad 2014-04-01 12:30:13

Man ska ha tur ibland! Skönt att det gick så bra. 😊

Postat av: Lars

Publicerad 2014-04-02 06:47:41

Det är bra med en påse med dragkedja runt halsen. Tur att det gick bra.
Lite spänning förgyller tillvaron:)

Postat av: Storasyster Veronica

Publicerad 2014-04-04 23:19:13

Tack gode gud!! =) Ha en bra nästaflyg tripp =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela